اخبار ویژه بروز نیوز

انفجار خیابان بهبودی چه بود؟بروز نیوز - بامداد دیروز در تقاطع خیابان بهبودی تهران، یکی از بادکنک های تبلیغاتی نصب شده در مسیر راهپیمایی به دلیل تزریق بیش از حد گاز ترکید که این حادثه باعث شکسته شدن شیشه فروشگاه مجاور محل نصب بادکنک تبلیغاتی شد.


سایت «سیا» هک شد 

 اعضای گروه هکری ناشناس با ارسال پیامی با مضمون Tango down خبر هک و آفلاین شدن وب سایت سازمان سیا را به اطلاع عموم رساند. Tango down اصطلاحی است که از سوی نیروهای آمریکایی برای اعلام خبر حذف یک دشمن به کار می رود.


پهپاد، سوژه تهرانی ها برای عکس یادگاری در مراسم راهپیمایی دیروز، ماکت بالگردهای ساقط شده RH در طبس و هواپیمای جاسوسی RQ170 با عنوان «غنایم ایران گذشته و آینده» در میدان آزادی نصب شده بود که راهپیمایان تهرانی با این ماکتها عکس یادگاری می گرفتند.


رادان: راهپیمایی بدون مشکل برگزار شدسردار احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن بدون هیچ گونه مشکلی در سراسر کشور خبر داد.


70 درصد داوطلبان تأیید صلاحیت شده اندعباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه حدود سه هزار و 400 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شده اند، گفت که این رقم حدود 70 درصد ثبت نام کنندگان را تشکیل می دهد.


واکنش لاریجانی به پخش شب نامه علیه ویعلی لاریجانی شامگاه پنج شنبه در جمع طلاب فارس مقیم قم گفت: عده ای عنوان می کنند که بنده بعد از انتخابات به آقای موسوی تبریک گفتم که این گونه نبوده است. در واقع عده ای هنری جز تخریب ندارند.


صفار هرندی: کاش مطهری نامزد نمی شدمحمد حسین صفار هرندی، عصر جمعه در جلسه پرسش و پاسخ در رشت در خصوص «علی مطهری» گفت: ای کاش ایشان نامزد انتخابات نمی شدند.
وی یادآورشد: «علی مطهری» چهار سال پیش با اصرار «محمود احمدی نژاد» در فهرست نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی تهران قرار گرفت.


اقامه نماز ظهر و عصر در مسیر بازگشت راهپیماییراهپیمایان تهرانی، پس از پایان مراسم در میدان آزادی در مسیر بازگشت در گروه های چندین نفره ، نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند.


فهرست های جداگانه به زیان اصولگرایان است
زاکانی، رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد گفت: ارایه فهرست های متعدد توسط اصولگرایان نه تنها حسنی ندارد، بلکه تماماً ضرر است.از معایبش این است که فرش قرمز زیر پای کسانی پهن می کنیم که تجربه آنها را در مجلس داشته ایم.


متکی: قالیباف، باهنر و لاریجانی را ساکت فتنه نمی دانیممنوچهر متکی، عضو جبهه متحد اصولگرایان در واکنش به سخنان برخی افراد عضو این جبهه مبنی بر مردود بودن باهنر، قالیباف و لاریجانی به دلیل سکوت در برابر فتنه گفت: نظر این افراد شخصی است و نگاه جبهه این نیست.


ترویج خیانت به جای عفاف
حجةالاسلام شهاب مرادی با بیان اینکه برخی فیلمهای جشنواره فجر به جای عفاف، خیانت را ترویج می کنند، این پرسش را مطرح کرد که آیا نشان دادن معضلی مانند خیانت، میزان وفاداری در خانواده هارا افزایش می دهد؟


ذوق زدگی نوری زاده در ضیافت شاه سعودیسخنان عبدا... بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در انتقاد از وتوی قطعنامه ضد سوری و ادعای او درباره اینکه اعتماد جهانیان به سازمان ملل با این اقدام متزلزل شده است، تشویق حضار از جمله افراد ضدانقلابی همچون علیرضا نوری زاده را بدنبال داشت که در پوست خود نمی گنجید.


مهلت 72 ساعته سوریهوزارت خارجه سوریه در واکنشی متقابل، اعلام کرد که به اعضای سفارتخانه های لیبی و تونس سه روز فرصت داده است تا خاک سوریه را ترک کنند. این خواسته دمشق در پاسخ به اقدامات مشابه تونس و لیبی است که پیش از این اعلام کردند کارکنان سفارت سوریه خاک این کشورها را ترک کنند.


التماسهای تلفنی ضد انقلاب از صبح روز 21 بهمن ماه تلفنهای ناشناسی به ساکنان تهران زده شده و با پخش پیام ضبط شده ای از آنان التماس می کند که در روز 25 بهمن ماه در میدان آزادی تجمع کنند.


سارکوزی و خط قرمز! سارکوزی در اظهاراتی درمیهمانی شام یکی از گروههای پرنفوذ یهودی در پاریس با ادعای این موضوع گفت که ما از مقامهای ایران می خواهیم درک کنند که از خط قرمزها عبور کرده اند و به رهبران اسراییل اطمینان می دهیم که اقدامی جبران ناپذیر صورت نگرفته است.


واکنش ثانیه ایآیة ا... سیداحمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مشروعیت هر 3 قوه به ولایت است، گفت: اگر دشمن بخواهد، کمترین تعرضی به نظام اسلامی داشته باشد، واکنش جمهوری اسلامی به ثانیه هم نمی رسد و آنها را می کوبد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد