آزمایش جدیدترین سلاح‌ها در رزمایش خلیج فارس

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رزمایشی که بزودی در خلیج فارس برگزار می‌شود به منظور آزمایش سلاح‌ها و تمرین تاکتیک‌های جدید است.

به گزارش بروز نیوز به نقل از حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران،سردار احمد وحیدی پس از پایان جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: از آنجا که ایران مهمترین تامین‌کننده امنیت منطقه است، این رزمایش به منظور تقویت آمادگی و تامین هرچه بهتر امنیت منطقه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: توانمندی و قدرت جمهوری اسلامی ایران همیشه موجب نگرانی طرف‌های بیگانه و کسانی که خواهان امنیت منطقه نیستند بوده و این نشان‌دهنده مواضع صحیح و درست جمهوری اسلامی ایران است.

سردار وحیدی در پاسخ به پرسشی درباره طرح تولید پهپاد اسکن ایگل در ایران گفت: پهپادهای مختلفی تولید می‌کنیم که برخی از آنها برتر از اسکن ایگل است و البته ما از همه فرصت‌ها برای توسعه توان تولید خود استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به استقرار سامانه پدافندی پاتریوت در ترکیه تصریح کرد: حضور نیروهای بیگانه را در منطقه به هیچ وجه مفید و به صلاح نمی‌دانیم و حضور آنها در منطقه، تاکنون به جای ایجاد امنیت، موجب کینه، اختلاف، ناامنی و زیان بوده است.

وزیر دفاع همچنین درباره آخرین خبرهای سامانه اس- 300 گفت: در این باره مطلب جدیدی نیست و خبرها همانی است که قبلا بیان کرده‌ایم.

سردار وحیدی در پایان عنوان کرد: به مناسبت روز فضا، جدیدترین دستاوردهای فضایی را اعلام و رونمایی خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد