مدیر کل امور زیارتی سازمان حج و زیارت:

نام نویسی در کاروان ها برای دوره جدید اعزام به عتبات عالیات از فردا آغاز می شود

بروز نیوز : تهران - مدیر کل بین الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نام نویسی در کاروان ها برای دوره جدید اعزام به عتبات عالیات از فردا - سه شنبه - آغاز می شود.  

 

 

بروز نیوز : 

حجت الاسلام والمسلمین ' مهدی شهسواری' روز دوشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه نام نویسی در سایت پیش ثبت نام دوره جدید اعزام به عتبات عالیات از یکم تا نوزدهم بهمن ماه جاری صورت گرفت، افزود: در این مدت، 300 هزار نفر برای تشرف به عتبات عالیات نام نویسی کردند.

این مقام مسوول در سازمان حج و زیارت با یادآوری اینکه نتایج قرعه کشی ثبت نام کنندگان روز یکشنبه هفته جاری - 23 بهمن ماه - اعلام شد، گفت: ثبت نام کنندگان در دوره جدید اعزام به عتبات عالیات به پنج اولویت تقسیم شده اند که اولویت یک تا چهار به عنوان اولویت های اصلی و اولویت پنج نیز به عنوان اولویت ذخیره در نظر گرفته شده است.

شهسواری با بیان اینکه سایت نام نویسی در کاروان های دوره جدید اعزام به عتبات عالیات به نشانی www.atabat.haj.ir از ساعت 9 صبح فردا فعال می شود، اظهار داشت: نام نویسی اولویت های اول و دوم از ساعت 9 صبح و اولویت های سوم و چهارم نیز از ساعت دو بعد از ظهر فردا آغاز می شود.

مدیر کل بین الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت افزود: اولویت های پنج نیز می توانند یکشنبه هفته آینده برای انتخاب کاروان خود در دوره جدید اعزام به عتبات عالیات اقدام کنند.

به گفته شهسواری در هر نوبت ثبت نام صبح و بعد از ظهر، 30 درصد سهمیه نوروزی به ثبت نام کنندگان اختصاص خواهد یافت.

این مقام مسوول در سازمان حج و زیارت ادامه داد: 20 درصد از کل سهمیه دوره جدید اعزام به عتبات عالیات به گروه های 35 نفره و 80 درصد نیز به گروه های هفت نفره اختصاص دارد.

شهسواری یادآور شد متقاضیان دوره جدید اعزام به عتبات عالیات، از 19 اسفند ماه امسال تا 11 خرداد ماه سال آینده به زیارت نجف اشرف و کربلای معلی اعزام می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد