بسته ویژه خبری بروز نیوز

از ماجرای جمع آوری صدقه برای یک رئیس جمهور و آموزش دختران برای ازدواج با میلیونر ها تا سکته کاندیدای رد صلاحیت شده و رای عجیب قاضی کرمانی

پایگاه تحلیلی اطلاع رسانی بروز نیوزسرباز گمنام آقا امام زمان : و باز شنبه شد وبا کوله باری از خبرهای خواندی و ویژه مهمان شما شدیم , این هفته برغم تعطیلات هفته گذشته که انتظار میرفت فضایی ارام را در عرصه های سیاسی کشور داشته باشیم , عملا چنین اتفاقی رخ نداد و بازار اخبار در شرایطی داغ شد که روزنامه ای هم نبود وعملا این پایگاه های خبری بودند که میدانداری میکردند و اما اخبار این هفته ...



بروز نیوز:

***شکایت دو کاندیدای انتخابات مجلس از جوانفکر
حسین رئیسی و حسین سالاری دو تن از کاندیداهای انتخابات مجلس نهم از استان هرمزگان در پی سوء استفاده سایت روزنامه ایران از اسامی آن‌ها با اعتراض به این اقدام از علی اکبر جوانفکر سرپرست مؤسسه ایران شکایت کردند.
در این متن که خطاب به جوانفکر منتشر شده، آمده است:


با عنایت به اینکه سایت شبکه ایران وابسته به موسسه تحت مدیریت شما در خبر شماره 91875 مورخ 2/11/90 در مطلبی با عنوان (( رد صلاحیت کامل حامیان گفتمان احمدی نژاد)) در دفاع از کاندیداهای تایید نشده اسم اینجانبان را درج نموده اید لازم است به اطلاع برسانیم اینجانبان هیچگاه خودمان را طرفدار گفتمانی غیر از گفتمان رهبری بطور مستقل و یا در عرض مواضع ایشان ندانسته و از ابتدای ورود به مسائل سیاسی و اجتماعی افتخارمان انتساب به مسیر اصلی انقلاب یعنی راه نورانی حضرت امام ( ره ) و تبعیت از مقام معظم رهبری بوده و جز حرکت در این مسیر هیچگاه فرد یا گفتمانی را مستقلا قبول نداشته و خودمان را از آن مبری دانسته و همه افراد ، جریانها و شخصیت ها در هر سطحی تا وقتی که در این مسیر باشند مورد تایید ما خواهند بود .و اگر در مقطعی نیز در انتخابات نهم و دهم یا ادوار گذشته از جریان یا فردی حمایت نموده ایم نه به عشق افراد و جریانها بلکه ملاک ما در حمایت قرار داشتن در مسیر امام و رهبری بوده که همان خط اصیل انقلاب اسلامی می باشد . لذا به جهت ارتباط شما و سایت مذکور به جریان انحرافی و مغایرت تفکرات ما با شما ، خواهان حذف نام ما از لیست مذکور و درج این مطلب به عنوان تکذیبیه بر اساس قانون مطبوعات در سایت مورد نظر می باشیم .

 

***آموزش دختران برای ازدواج با میلیونر ها
چین کشور عجیب و غریبی است. در این کشور همه چیز پیدا می‌شود. حتی مدرسه‌ای برای آموزش دختران برای ازدواج با میلیونرها!
اگر شما هم دختر هستید و مانند بسیاری از دختران رویای ازدواج با یک میلیونر را در سر می‌پرورانید بهتر است سری به چین زده و در مرکز آموزش اخلاقی پکن ثبت‌نام کنید.
30 ساعت آموزش به ارزش حدود 20 هزار یوآن معادل سه هزار و 80 دلار به دختران ثبت‌نام کرده در مرکز آموزش اخلاقی پکن کمک می‌کند تا بتوانند برای ازدواج یک میلیونر و یا حتی یک میلیاردر را تور کنند!
دختران در این مرکز آموزش می‌بینند که چطور رفتار کنند تا یک فرد ثروتمند را به سمت خود جلب کرده و در نهایت با او ازدواج کنند.

***نصرتی لیست نامزدهای جریان انحرافی را فاش کرد
محمد نصرتی در وبلاگش ' جدی گفتم جرا میخندی ' نوشت :
برای اولین بار از این طریق لیست نامزدهای جریان انحرافی برای انتخابات مجلس منتشر می گردد. امید است رسانه‌های دلسوز و همیشه در صحنه، با انتشار این اسامی، مردم را نسبت به چهره واقعی این افراد، آگاه سازند.
فتنه گر خداجو
فتنه گر فریب‌کار
خواص فتنه‌دوست
ساکت کورچشم
واعظ کورچشم
دوپهلوی پرحرف
دوپهلوی کم حرف
مأیوس ناامیدکننده
سیاست‌مدار سیاست‌باز
کناربین حاشیه‌دوست
دلال قدرت
تاریک سیاه‌نگر
اقتصاددان پیشگوی هفتاددرصدآبادی
دوست دشمن‌شادکن
بازاری قحطی‌ساز
خودمحور خودپرست
دشمن‌ساز انبوه
افشاگر تهمت‌زن
حسود عیب‌جو
انحراف‌ساز منحرف

 

***نتایج اولین نظر سنجی انتخاباتی
نظرسنجی علمی صورت گرفته در مناطق مختلف تهران ابعاد جدیدی از فضای انتخاباتی را نشان می دهد.

در این نظرسنجی که روز پنج شنبه، جمعه و شنبه گذشته با نمونه منطقه‌ای شمال، جنوب، شرق و غرب تهران و شهرری انجام شد، میزان مشارکت در انتخابات حدود 50 درصد برآورد شد که مناطق نیاوران و شهرک غرب، کمترین میزان مشارکت و نازی آباد و تهرانپارس بیشترین میزان مشارکت را داشته‌اند.
در این نظر سنجی کسانی که در انتخابات شرکت نمی کنند، در پاسخ به این سوال که چرا رأی نمی دهید؟ 48 درصد گرانی، مشکلات معیشتی، بیکاری، فساد بانکی 3000 میلیارد تومانی و وضعیت دلار و سکه را عنوان کرده اند.
23 درصد از افرادی که فرم‌های نظرسنجی را پر کرده و به شرکت نکردن در انتخابات پاسخ مثبت داده‌اند، شناخت نداشتن از کاندیداها و نمایندگان و ناکارآمد بودن مجلس را به‌عنوان دلایل خود مطرح کرده‌اند. 20 درصد نیز گزینه هایی مانند تا کنون در انتخابات شرکت نکرده ام و یا به مباحث سیاسی علاقه ای ندارم را انتخاب کرده اند. در عین حال، حدود پنج درصد نیز گفته اند که چون در انتخابات سال 88 تخلف شده، در انتخابات آینده شرکت نمی کنند. حدود چهار درصد نیز یا پاسخی به این سؤال ندادند و یا موارد دیگری مانند رقابتی نبودن انتخابات را عنوان کرده اند.
در بخش دیگری از این نظرسنجی بیش از 80 درصد عنوان کرده اند که به لیست ها رأی نمی دهند.

 

***جلوگیری از سخنرانی یک کاندیدای اصلاح طلب
اهالی یکی از حوزه‌های انتخابیه استان قزوین روز گذشته از سخنرانی یک کاندیدای اصلاح طلب مجلس نهم ممانعت کردند.
این نماینده با حضور در روستای نود کلوان قصد سخنرانی در مسجد این روستا را داشت که با ممانعت حاضرین در مسجد روبرو شد.
بنا بر این گزارش، عضو فراکسیون اقلیت مجلس در سخنانی با انتقاد از دولت اعلام کرد: دولت احمدی نژاد عرضه اداره کشور را ندارد، بالا رفتن قیمت دلار، سکه و تورم ناشی از آن، نتیجه مستقیم اشتباهات دولت است.
در پی سخنان علیخانی و اهانت به دولت، حاضران در مسجد علیه وی شعار داده و او را از مسجد بیرون کردند.

***
قاچاق لباس‌های نظامیان سوری
پس از اعترافات تعدادی از عناصر مسلح ضدسوری، هزاران لباس نظامی سوری که از لبنان وارد سوریه شده است توقیف شد.
بر اساس این گزارش این افراد اعتراف کرده‌اند این لباس‌ها را از طریق مناطق کوهستانی وارد سوریه کرده و تحویل گروه‌هایی داده‌اند و آن‌ها نیز این لباس‌ها را به شهرهایی مانند حمص، حماه و دوما منتقل کرده‌اند.
در همین رابطه یک افسر اطلاعاتی سوری در این خصوص گفت: دشمنان و رسانه‌های وابسته به آن‌ها تلاش بسیاری کرده‌اند که در صفوف ارتش و دستگاه‌های حکومتی و امنیتی جدایی و انشقاق ایجاد کنند و هنگامی که تیرشان به هدف نخورد در تلاشند تا از طریق تبلیغات دروغ این موضوع را به جهانیان نشان دهند، اخیراً تبلیغات زیادی در این خصوص به راه انداخته‌اند که نمونه آن تصاویر ادعایی پخش شده در مورد انشقاق نیروهای ارتشی در حمص، دیرالزور و حماه و تشکیل ارتش به اصطلاح آزادی بوده است.

در تصاویر پخش شده، چندین تانک را نشان می‌دهند که به ظاهر از ارتش جدا شده و به معترضان پیوسته‌اند در حالی که حقیقت امر کاملاً متفاوت است.

 

***برنامه منحرفین برای مذاکره با امریکا
جریان انحرافی با افزایش فشارهای داخلی به دنبال پیدا کردن راهی برای گفت‌وگو با امریکاست.
بر این اساس، گفته می‌شود که منحرفین با علم به اعمال فشارها و تحریم‌های بیشتر اقتصادی از سوی غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی، فشارهای اقتصادی داخلی را نیز عمداً ایجاد کرده‌اند تا با ایجادتصویر تاثیرگذاری شدید تحریم‌ها بر اقتصاد کشور، طوری وانمود کنند که تنها راه پیش رو، کنار آمدن با امریکاست. بر این اساس، آنها با دستاویز قرار دادن نامه اخیر اوباما که در آن به صراحت از خواسته امریکا برای مذاکره با ایران سخن گفته شده و در کنار ترویج شایعه درگیری نظامی در آینده، مذاکره با امریکا را تنها راه حل برای خروج از این بحران ساختگی عنوان کرده‌اند. این جریان منحرف می‌کوشد از طریق گشودن باب مذاکره با ایالات متحده، عملاً خود را قهرمان ملی معرفی و در عرصه بین‌المللی نیز برای خود وجهه‌سازی کند.


***کلاهبرداری برای اعزام پزشکان به مکه و کربلا
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه روند اعزام تیم‌های پزشکی و پیراپزشکی به سفرهای زیارتی رایگان است گفت: پزشکان مراقب کلاهبردارانی که با وعده اعزام به حج و عتبات پول می‌گیرند باشند.
دکتر سید علی ریاض با بیان اینکه متاسفانه تعدادی افراد سودجو با معرفی خود به عنوان رابط سازمان حج، معاونت درمان وزارت بهداشت و مرکز پزشکی از پزشکان و پیراپزشکان وجوهی اخذ و قول اعزام به سفرهای زیارتی را به آنها داده اند گفت: سال گذشته نیز عده‌ای سودجو از تمایل جامعه پزشکی کشور که خواهان ارائه خدمات به زائرین ائمه اطهار هستند، سوءاستفاده کرده و با وعده اعزام آنها به عتبات، مبالغ هنگفتی را از آنها دریافت کردند.

 ***جمع آوری صدقه برای کمک به رئیس جمهور!
پرتغالی ها برای رئیس جمهور که از حقوق بازنشستگی 1300 یورویی خود ابراز نارضایی کرده بود ، به طنز کمکهای مالی جمع آوری کردند.
شماری از پرتغالی های خشمگین در لیسبون در اعتراض به اظهارات اخیر هانیبال کاواکو سیلوا رئیس جمهور این کشور به خیابانها ریختند.

معترضان به طنز برای رئیس جمهور کمکهای مالی جمع اوری کردند. کاواکو سیلوا به تازگی از حقوق بازنشستگی خود به ارزش 1300 یورو ابراز نارضایی کرده بود.
این مسئله خشم اکثر بازنشستگان پرتغالی را برانگیخته است زیرا میانگین حقوق بازنشستگی اکثر مردم در این کشور حدود چهارصد یورو در ماه است.

 

 ***پای «عبدالرضا هلالی» شکست

اخبار رسیده حاکی از آن است که پای «عبدالرضا هلالی» مداح سرشناس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شکسته است.
گفته می شود علت دقیق این شکستی مشخص نیست اما بررسی های انجام شده نشان می دهد برخورد شدید پای وی به لبه سنگ علت شکستگی بوده و نه چیز دیگری. پای هلالی اکنون در گج است.
قابل ذکر است به رغم شکستگی پای این مداح سرشناس کشورمان، اما او هفته  گذشته به همراه حدود 200 تن از نوجوانان و جوانان هیئت الرضا علیه السلام، به مشهد مقدس سفر کرد 

***کاندیدای ردصلاحیت شده سکته کرد
یکی از نامزدهای رد صلاحیت شده استان گیلان سکته کرد.
یکی از نامزدهای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از اعلام نظر شورای نگهبان مبنی بر رد صلاحیتش، سکته کرد و در بیمارستان بستری شد.
این نامزد انتخابات پس از سکته قلبی در بیمارستان حشمت شهر رشت بستری شده است.

 

***ازدواج زن تایوانی با خودش!!

زنی تایوانی به دلیل کمبود خواستگار تصمیم گرفت بدون حضور داماد مراسم ازدواج خود را برگزار کند!
چن وی یه که به نظرش برای برگزاری جشن عروسی به جناب داماد نیازی ندارد، در روز مقرر پیراهن سفیدش را بر تن می‌کند، دست گلش را برمی دارد و در یک سالن مجلل، عروسی‌اش را به همراه 30 نفر از دوستان جشن می گیرد! این خانم 30 ساله که کارمند موفق یک دفتر تجاری در تایپه است، در پیدا کردن مرد مناسب زندگی‌اش به هیچ عنوان موفق نبود اما از آنجا که دیگر نمی‌توانست فشارهای اجتماعی را برای مجرد بودن تحمل کند خودش با خودش ازدواج کرد. چن می‌گوید: 30 سالگی برای من یکی از بهترین دوره‌های زندگی است. شغل عالی و تجربیات موفقی دارم اما هنوز هیچ شریکی برای زندگی ام پیدا نکرده‌ام. خب، چه کاری از دستم بر می‌آید؟

 

***اب ونان در آگهی های غیراخلاقی
مدیر شبکه آی تی ان، ضمن اعتراف به غیراخلاقی بودن آگهی های شبکه های لس آنجلسی بدون اینکه از مخاطبان معذرت خواهی کند با قیافه حق به جانب گفت: «اجازه بدهید که این آگهی ها باشند تا شبکه های لس آنجلسی بتوانند ارتزاق کنند!»
یکی از بینندگان شبکه آی تی ان در گفتگو با حمید شب خیز، مدیر شبکه آی تی ان، به خاطر انتشار تبلیغات غیراخلاقی شبکه انتقاد کرده و گفت: «این تبلیغات در مملکت ما خیلی بد است و من فکر می کنم که برای شما هم جالب نباشد. خواهش می کنم که تبلیغاتی که نه تنها با عقاید اسلامی ما بلکه با عقاید انسانی ما نمی سازد را حذف کنید!»
اما شب خیز در جواب این بیننده علت پخش تبلیغات غیراخلاقی را اینگونه بیان کرد: «اگر توان مالی ما در حدی بود که می توانستیم این آگهی ها را پخش نکنیم این کار را می کردیم ولی باور کنید با وجود این آگهی ها مجبوریم یکی از تلویزیون هایمان را کم بکنیم. شما آیا ترجیح می دهید که اینگونه آگهی ها باشد و تلویزیون ها بتوانند صدایی به شما برسانند یا اینکه آگهی ها نباشند و ما هم نباشیم! اجازه بدهید که این آگهی ها باشند تا اینها بتوانند ارتزاق کنند!»

 

***فیس بوک بهترین ابزار مدرک یابی پلیس!
فضای اجتماعی فیس بوک یکی از بهترین ابزار مدرک یابی پلیس می باشد.
بر اساس این گزارش پلیس از طریق گفتگوهای اعضای فیس بوک، بسیاری از سرنخ های جرم و جنایات را کشف کرده است.
یک شبکه تلویزیونی امریکا در این رابطه گفت: «در دو هفته گذشته پلیس آمریکا دزدی را از طریق گفتگو با یکی از همکارانش در فضای فیس بوک دستگیر کرد!»
این گزارش همچنین می افزاید: «فضای فیس بوک بهترین منبعی است تا مسئولان دانشگاه ها از طریق آن سوابق دانشجویان را برای پذیرش مورد بررسی قرار دهند!»

 

****بارداری ده هزار دختر زیر 18 سال آلمانی
هر سال بین 4 تا 5 هزار دختر زیر 18 سال در آلمان بچه دار می شوند و به همین تعداد نیز سقط جنین می کنند، همچنین دو برابر همین عدد نیز باردار می گردند.
سایت شهرزادنیوز نوشت؛ هر سال بین 4 تا 5 هزار دختر زیر 18 سال در آلمان بچه دار می شوند و به همین تعداد نیز سقط جنین می کنند.
به گفته "اولریش فگه لر"، سخنگوی اتحادیه صنفی پزشکان کودکان و جوانان، اگر چه شمار سقط چنین رو به کاهش است، اما ارقام نشان می دهند که سالانه 10حدود هزار دختر زیر 18 سال باردار می شوند.

 

***رای عجیب و جالب قاضی کرمانی
قاضی کرمانی نوجوان مجرم را به جای فرستادن به کانون اصلاح تربیت به حفظ سوره لقمان و ترجمه آن ملزم کرد.
‌رییس شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اطفال دادگستری کرمان مجازات جایگزین یک نوجوان مجرم را حفظ سوره لقمان و ترجمه آن ظرف مدت سه ماه قرار داد.
وی درمورد این اقدام قضایی اجتماعی، گفت: این نوجوان 14 ساله به علت رانندگی بدون گواهینامه و بی‌احتیاطی منجر به ایراد صدمه بدنی در حق شاکی، مجرم شناخته شد و جدای از پرداخت دیه و ارش قانونی به شاکی باید مدتی را در کانون اصلاح تربیت به سر ببرد که این امر به مدت سه سال معلق شد.
و«امیر محمد» موظف است ظرف سه ماه از قطعیت حکم نسبت به حفظ سوره مبارکه لقمان وترجمه آن اقدام و مورد آزمون قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد