سردار رادان

مدارک ترور شهید احمدی روشن در اختیار سازمان های مرتبط قرار گرفت 

بروز نیوز : جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مستندات و شواهد ترور شهید احمدی روشن پس از جمع آوری در اختیار سازمان های مرتبط قرار گرفت.  


 


به گزارش بروز نیوز : ،سردار "رادان " به اقدامات نیروی انتظامی درخصوص این حادثه اشاره کرد و گفت: تمامی شواهد موجود در صحنه، بررسی شد و پس از تجزیه و تحلیل به همراه مدارک جمع آوری شده در اختیار سازمان های دیگر که در این امر مسئولیت دارند، گذاشته شده است.

پیش از این و در روز حادثه یعنی چهارشنبه هم اعلام شد که سرنخ‌های از ترور شهید احمدی روشن به دست آمده و در دست بررسی است و دوربین‌ها تصاویر موتورسواران عامل ترور را ضبط کرده‌اند. دوربین های برخی اماکن نزدیک به انفجار تصاویر موتور سوار و ترک وی را ضبط کرده اند که در اختیار مقامات مسئول قرار گرفته است.

وی افزود: اگر تاریخ انقلاب را ملاحظه کنیم می بینیم حضرت امام (ره) در روز شهادت شهید «بهشتی» بیان داشتند که ایران پر است از شهید "بهشتی ها " و دقیقا نکته اصلی اینجاست که جوانان نخبه ما با دیدن " شهریاری ها " ، "احمدی ها " و " علی محمدی ها " نه تنها از حرکت در این نهضت علمی دست بر نمی دارند، بلکه مصمم تر و با انگیزه هر چه بیشتر در این راه گام بر می دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیسا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:25 http://lovegamee.blogfa.com

سلام دوست جونم تبریک میگم وبلاگت فوق العادس
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم صادقانه بگم خیلی دوست دارم اخبار به روز داشته باشم اینم که وبلاگه شما داره پس برام نظر بذار که با چه اسمی لینکت کنم ممنون بازم بهم سر بزن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد